Persoane fizice 021 314 61 49
Persoane juridice 021 311 91 08
Orar de funcționare sediul central Piața Amzei nr.13 Luni Marți Miercuri Joi 08:00-16:30 | Vineri 08:00-14:00

Transparență Decizională

Ultima actualizare a informației 03 martie 2025

1

Lista protocoale încheiate între DGITLS1 și alte instituții:

Protocol de colaborare privind furnizarea Buletinului Procedurilor de Insolvență, Secțiunea Persoane Juridice – conform Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, în format electronic

Protocol de colaborare pe linia furnizării de date din Registrul național de evidența a persoanelor

Protocol de cooperare cu Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor

Protocol de coolaborare cu Oficiul Național al Registrului Comerțului

Protocol de colaborare cu Pool-ul de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale

Protocol de colaborare cu Agenția Naționala de Cadastru și Publicitate Imobiliara

Protocol de colaborare cu Camera Notarilor Publici

Protocol de colaborare cu Centrul Național de Management pentru Societatea Informaționala

Protocol de cooperare cu Agenția Naționala de Administrare Fiscală

Protocol de colaborare cu Camera Executorilor Judecătorești de pe lângă Curtea de Apel București

Protocol de colaborare cu Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1

Protocol de colaborare cu Administratia Fondului Imobiliar

Protocol de colaborare cu Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București

Protocol de colaborare cu Registrul Auto Român R.A.

Protocol de colaborare cu Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1

Protocol de colaborare cu Autoritatea pentru Digitalizarea României

Protocol de colaborare cu Complexul Multifuncțional Caraiman

Protocol de colaborare cu Direcţia Publică de Evidenţă a Persoanelor şi Stare Civilă Sector 1

Protocol de colaborare cu Oficiul Național al Registrului Comerțului

Protocol de colaborare privind transmiterea actelor administrative în format electronic între Directia Generala de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1 UNICREDIT BANK S.A.

Protocol de colaborare privind aprobarea unui sistem informatizat la nivelul municipiului București privind modalitatea de comunicare electronică a propririlor

Protocol privind colaborarea interinstituțională pentru dezvoltarea competențelor digitale avansate ale funcționarilor publici

2

Decizia nr. 87/13.09.2023 – Responsabil cu protecția datelor cu caracter personal (DPO)

email: dpo@impozitelocale1.ro

Localizare & contact

Sediu:

  Str. Piata Amzei nr.13

    Orar de funcționare:

    Luni Marți Miercuri Joi:08:00-16:30

    Vineri :08:00-14:00


  

  

    

    

    

  

    

    

    

Abonare informații

Pentru a va abona la newsletter, introduceti o adresa de e-mail valabilă și apasați OK

Copyright © 2021 Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 1

ANUNȚ IMPORTANT

 

Începând cu 30 aprilie 2025, se vor închide centrele de încasare a impozitelor și taxelor locale situate în:

  • Calea Griviței nr. 208
  • Pajurei nr. 13
  • Banu Manta nr. 9

Plățile vor putea fi efectuate prin următoarele metode alternative:

  1. Plata prin Ghiseul.ro – Online, cu card bancar. Accesați Ghiseul.ro
  2. Plata prin platforma online – Pe site-ul instituției. Accesați platforma online
  3. Plata prin terminalele SelfPay – La stațiile de plată SelfPay. Aflați locațiile SelfPay
  4. Plata prin aplicația mobilă – Disponibilă pe telefon:
  5. Plata cu ordin de plată – În conturile instituției:
  6. Plata prin mandat poștal – La oficiile poștale. Aflați locațiile oficiilor poștale
  7. Temporar, plata cu numerar sau card se mai poate realiza la casieria noastră din Str. Piața Amzei nr. 13, dar vă informăm că și această casierie se va închide în curând. Pentru a evita aglomerația, vă recomandăm să utilizați toate modalitățile de plată alternative menționate mai sus.

Pentru detalii suplimentare, accesați pagina oficială https://www.impozitelocale1.ro/

 

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Sari la conținut