Ultima actualizare a informației decembrie 17, 2021
- Cererea pentru eliberarea Certificatului de atestare fiscală în cazul persoanelor juridice (În cazul eliberării Certificatului de atestare fiscală în vedere obținerii de fonduri europene nerambursabile, anexa se emite DOAR la solicitarea contribuabilului)
- Copie Certificat Unic de Înregistrare / Certificat de înregistrare fiscală
- Împuternicire și copie de pe actul de identitate pentru persoana desemnată să reprezinte interesele societății în relația cu Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 1. In cazul în care societatea este reprezentată direct de reprezentantul legal, copie de pe actul de identitate. În cazul membrilor fondatori ai asociațiilor și fundațiilor, copie de pe actul de identitate și copie statut.
- Certificatul de atestare fiscală emis in vederea instrainarii bunului, TREBUIE SOLICITAT INAINTE de întocmirea actelor de instrainare, sub condiția achitării obligațiilor fiscale către bugetul local!
• Certificatul de atestare fiscală emis în vederea înstrăinării bunului dobândit in leasing, SE OBȚINE DUPĂ schimbarea în evidența fiscală a încadrării din locatar în proprietar, în cazul finalizării contractelor de leasing financiar cu trasferul proprietății bunului ce face obiectul acestora
• Certificatul de atestare fiscală poate fi obținut fizic prin depunerea solicitării la Ghișeul nr. 1 din zona de lucru cu publicul persoane juridice din cadrul instituției sau în format digital prin intermediul platformei www.e-guvernare.ro, Secțiunea Punctul de Contact Unic Electronic.