Persoane fizice 021 314 61 49
Persoane juridice 021 311 91 08
Orar de funcționare sediul central Piața Amzei nr.13 Luni Marți Miercuri Joi 08:00-16:30 | Vineri 08:00-14:00

13. Acte necesare pentru încetarea taxei pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate:

Ultima actualizare a informației 04 iulie 2023

Bunurile dobândite/înstrăinate precum și orice modificare, inclusiv a masei impozabile, alta decât evaluarea, se declară în
termen de 30 de zile!

Termenul de soluționare este de maxim 45 de zile de la data depunerii complete a documentelor!

Având în vedere particularitatea anumitor dosare fiscale, în situația în care doriți informații suplimentare, vă adresăm rugămintea de a contacta compartimentele de specialitate, din cadrul instituției noastre!


  • Adresă tip;
  • Documente justificative, în raport cu actele emise pentru dezafectarea/desființarea acestora, ce pot fi, după caz:
    • Autorizația de desființare (în situația în care dezafectarea structurii de afișaj a necesitat emiterea unei autorizații de desființare), însoțită de Memoriul tehnic și de Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor sau procesul verbal de execuție, după caz;
    • Aviz/autorizație de dezafectare structură de afișaj;
    • Declarație pe propria răspundere, cunoscând prevederile legii penale privind falsul în înscrisuri, din care să rezulte DATA CERTĂ de dezafectare/desființare a structurii de afișaj si DIMENSIUNILE structurii de afișaj, ce a făcut obiectul dezafectării;
  • Orice alt înscris considerat relevant pentru soluționarea dosarului fiscal;
  • Împuternicire și actul de identitate, al persoanei delegate să depună documentele sus menționate sau actul de identitate al administratorului, dacă acesta depune înscrisurile.

Notă:

  • În cazuri specifice pot fi solicitate și alte înscrisuri, care să ateste veridicitatea și/sau să clarifice unele stari de fapt.
  • Depunerea declarațiilor fiscale, reprezintă o obligație si în cazul persoanelor care beneficiază de scutiri sau reduceri de la plata impozitului sau a taxei.
  • Limba oficială în administrația fiscală este limba română. Dacă la organele fiscale se depun petiții, documente justificative, certificate sau alte înscrisuri într-o limba străină, organele fiscale vor solicita ca acestea să fie însoțite de traduceri în limba română certificate de traducători autorizați.
Previous 14. Acte necesare pentru stabilirea / modificarea / încetarea taxei pentru ocuparea domeniului public (O.D.P.):

Localizare & contact

Sediu:

  Str. Piata Amzei nr.13

    Orar de funcționare:

    Luni Marți Miercuri Joi:08:00-16:30

    Vineri :08:00-14:00


  

  

    

    

    

  

    

    

    

Abonare informații

Pentru a va abona la newsletter, introduceti o adresa de e-mail valabilă și apasați OK

Copyright © 2021 Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 1

ANUNȚ IMPORTANT

 

Începând cu 30 aprilie 2025, se vor închide centrele de încasare a impozitelor și taxelor locale situate în:

  • Calea Griviței nr. 208
  • Pajurei nr. 13
  • Banu Manta nr. 9

Plățile vor putea fi efectuate prin următoarele metode alternative:

  1. Plata prin Ghiseul.ro – Online, cu card bancar. Accesați Ghiseul.ro
  2. Plata prin platforma online – Pe site-ul instituției. Accesați platforma online
  3. Plata prin terminalele SelfPay – La stațiile de plată SelfPay. Aflați locațiile SelfPay
  4. Plata prin aplicația mobilă – Disponibilă pe telefon:
  5. Plata cu ordin de plată – În conturile instituției:
  6. Plata prin mandat poștal – La oficiile poștale. Aflați locațiile oficiilor poștale
  7. Temporar, plata cu numerar sau card se mai poate realiza la casieria noastră din Str. Piața Amzei nr. 13, dar vă informăm că și această casierie se va închide în curând. Pentru a evita aglomerația, vă recomandăm să utilizați toate modalitățile de plată alternative menționate mai sus.

Pentru detalii suplimentare, accesați pagina oficială https://www.impozitelocale1.ro/

 

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Sari la conținut