Se completează detaliile de înregistrare apoi se dă click pe butonul “Înregistrare”;
Se accesează adresa de e-mail aferentă contului nou (Gmail, Yahoo, etc.), pe care se transmite automat un e-mail de la adresa no_reply@[numeleprimariei] cu link-ul de activare al contului
Se dă click pe link-ul din interiorul e-mailului primit pentru a se activa și accesa contul
Se introduce adresa de e-mail și parola aferente contului nou creat în pagina deschisă în urma acțiunii de la anterior
Cum depun cererea de înrolare?
Completarea datelor din cele trei ecrane : Date personale, Reprezentare, Colaborare.
Încărcare acte în secțiunea Documente – click buton “+U”, selectare Tip Document
După încărcarea documentului, se va afișa un mesaj de avertizare dacă acesta a fost încărcat și se acționează butonul Ok.
Dacă se dorește înlocuirea informațiilor deja adăugate, se acționează tot butonul
Pentru a salva informațiile, utilizatorul acționează butonul Pas urmăror
Click buton “Finalizeaza asociere” – va determina generarea unui PDF care reprezintă cerere de înrolare a cetățeanului, se va descărca și verifica conținutul. Dacă datele corespund, se va trimite cererea de înrolare către instituția publică pentru a fi procesată și aprobată
Pasul2
Pasul3
Cum mă autentific în platformă?
Se accesează site-ul Primăriei/Direcției
Se accesează butonul ”Cont nou ”
Se completează detaliile de înregistrare apoi se dă click pe butonul “Înregistrare”;
Se accesează adresa de e-mail aferentă contului nou (Gmail, Yahoo, etc.), pe care se transmite automat un e-mail de la adresa no_reply@[numeleprimariei] cu link-ul de activare al contului
Se dă click pe link-ul din interiorul e-mailului primit pentru a se activa și accesa contul
Se introduce adresa de e-mail și parola aferente contului nou creat în pagina deschisă în urma acțiunii de la anterior