Persoane fizice

Pentru aprobarea accesului la Platforma Online, trebuie să vă prezentați o singură dată la sediul instituției noastre din strada Piața Amzei nr. 13, cu cererea de înrolare și actul de identitate în original.

Dacă sunteți titular al unui Certificat de semnătură electronică calificată, aveți posibilitatea să depuneți cererea de înrolare semnată electronic și nu vă mai prezentați la sediul instituției noastre.

Persoane juridice

♦ Pentru aprobarea accesului la Platforma online nu este necesară prezența la sediul instituției. Înscrisurile se semnează electronic, cu certificat de semnatură electronică calificată.

Persoanele juridice care vor avea acces la serviciile online pot obține în mod automat certificatul de atestare fiscală.

Persoane fizice

Pentru aprobarea accesului la Platforma Online, trebuie să vă prezentați o singură dată la sediul instituției noastre din strada Piața Amzei nr. 13, cu cererea de înrolare și actul de identitate în original.

Dacă sunteți titular al unui Certificat de semnătură electronică calificată, aveți posibilitatea să depuneți cererea de înrolare semnată electronic și nu vă mai prezentați la sediul instituției noastre.

Persoane juridice

♦ Pentru aprobarea accesului la Platforma online nu este necesară prezența la sediul instituției. Înscrisurile se semnează electronic, cu certificat de semnatură electronică calificată.

Persoanele juridice care vor avea acces la serviciile online pot obține în mod automat certificatul de atestare fiscală.

Localizare & contact

Sediu central:

  Str. Piata Amzei nr.13

  Orar de funcționare:

    Luni Marți Joi Vineri:08:30-16:30

    Miercuri:08:30-18:30

Puncte de încasare

  Calea Griviței nr.208-210

  Str. Pajurei nr.13

    Orar de funcționare:

      Luni Marți Joi Vineri:08:30-16:30

      Miercuri:08:30-18:30

  Bd. Banu Manta nr.9

    Orar de funcționare:

      Luni Marți Miercuri Vineri:08:30-16:30

      Joi:08:30-18:30

Abonare informații

Pentru a va abona la newsletter, introduceti o adresa de e-mail valabilă și apasați OK

Copyright © 2021 Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 1

În atenția utilizatorilor Platformei Online

Vă informăm că în perioada 22 septembrie 2023 - 2 octombrie 2023 Platforma Online va beneficia de upgrade tehnologic și ca atare va funcționa cu intermitențe.
Ne dorim să investim permanent în bunăstarea comunității noastre, astfel că începând cu data de 3 octombrie 2023 vă punem la dispoziție noua Platformă Online.
Cu ajutorul noii Platforme Online, serviciile Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 1 se îmbunătățesc pentru cetățeni asigurând o interacțiune mai rapidă și mai ușoară.

Astfel, beneficiați de operațiuni ONLINE:
✔️comunicare directă cu Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 1,
✔️plata oricăror impozite și taxe administrative ale comunității noastre,
✔️cereri, stadiu și documente inclusiv petiții, ce rămân în istoricul electronic al cetățeanului.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

👉 Aici accesați Platforma Online a Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 1 https://online.impozitelocale1.ro/

Sari la conținut