Ultima actualizare a informației martie 21, 2022
Bunurile dobândite/înstrăinate precum si orice modificare a masei impozabile, alta decât evaluarea, se declară în
termen de 30 de zile!
Termenul de soluționare este de maxim 45 de zile de la data depunerii complete a documentelor!
Avand în vedere particularitatea anumitor dosare fiscale, în situația în care doriți informații suplimentare, vă adresăm rugămintea de a contacta compartimentele de specialitate, din cadrul instituției noastre!
- Cerere schimbare sediu social sau denumire entitate (2 exemplare);
- Cerere vizare fișă auto, la schimbarea sediului social, schimbarea/pierderea talonului, etc., după caz;
- Hotărârea Adunării Generale ori a Consiliului de administrație, respectiv directoratului, înscris ce a fost depus la Oficiul Național al Registrului Comerțului, privitor la schimbarea de sediu / denumire (fotocopie);
- Rezoluția pronunțată în ședință publică, prin care se admite cererea referitoare la schimbarea de sediu și se dispune înregistrarea în Registrul Comerțului, a mențiunilor cu privire la schimbarea sediului/denumirii (fotocopie);
- Certificat de înregistrare mențiuni, eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București (fotocopie);
- Certificat de înregistrare, pentru noul sediu / noua denumire (fotocopie);
- Fișa de înmatriculare, în vederea vizării, pentru schimbarea taloanelor – dacă vă este solicitată de către Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (original);
- Orice alt înscris considerat relevant pentru soluționarea dosarului fiscal;
- Împuternicire (original) și copie de pe actul de identitate, al persoanei delegate să depună documentele sus menționate sau copie de pe actul de identitate al administratorului, dacă acesta depune înscrisurile.
Notă:
- In cazuri specifice pot fi solicitate și alte înscrisuri, care să ateste veridicitatea și/sau să clarifice unele stari de fapt.
- Toate documentele prezentate în fotocopie se certifică pentru conformitate cu originalul.
- Depunerea declaratiilor fiscale, reprezinta o obligatie si în cazul persoanelor care beneficiaza de scutiri sau reduceri de la plata impozitului sau a taxei.
- Limba oficială în administrația fiscală este limba română. Dacă la organele fiscale se depun petiții, documente justificative, certificate sau alte înscrisuri într-o limba străină, organele fiscale vor solicita ca acestea să fie însoțite de traduceri în limba română certificate de traducători autorizați.